让世界充满美,让自己充满力量。

Ring my bells - Enrique Iglesias

ONE LOFTER:

精彩 

sweetest:

拉丁情歌王子Enrique Iglesias,他的几首歌曲都很好听,今天再推荐一曲,磁性声线能震撼一切!也许你曾听过, 只是这歌声令人情不自禁,再次投入。

   
《Ring my bells》歌词:   
   
   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
   
sometimes you love her  
你有时爱她   
sometimes you don't  
有时不爱她   
sometimes you need it then you don't and you let go..   
你有时需要它,不需要的时候又放弃它   
   
sometimes we rush it  
我们有时候匆匆而过   
sometimes we fall  
有时候跌倒   
it doesn't matter baby we can take it real slow..   
其实无所谓宝贝,我们可以慢慢经历   
coz the way that we touch is something that we can't deny  
因为我们的选择是情非得已   
and the way that you move oh it makes me feel alive  
而你的一举一动让我感觉到活着的自己   
come on  
来吧   
   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
you try to hide it  
你试图隐藏   
i know you do  
是的我知道   
when are you ready wanna ours meet up come and get to  
何时才能和你见面和你在一起   
you move me closer  
你让我靠近   
i feel you breathe  
我感觉的气息   
it's like the rose disappears when you around me  
你在我身边仿佛消失的玫瑰   
coz the way that we touch is something that we can't deny  
因为我们的选择是情非得已   
and the way that you move oh it makes me feel alive  
而你的一举一动让我感觉到活着的自己   
so come on  
所以来吧   
   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
   
say you want, say you need  
说你想要,说你需要   
i can do by your face know the way it turns me on  
靠近你的脸庞我无法忍受,我知道这样会让我神魂颠倒   
i say you want, i say you need  
我说你想要,我说你需要   
i will do all your things i would never do you wrong  
我愿意为你付出一切,我不会让你跌倒   
   
coz the wa y that we love is something that we can't fight  
因为我们的爱无法抗拒   
i just can't getting close oh you make me feel alive    
我无法靠近,你让我感觉到活着的自己   
so come on  
所以来吧   
   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
i say you want i say you need  
我说你想要,我说你需要   
(i can tell that way oh look at me i tell you what)   
(我能说出,看着我我会告诉你)   
i say you want i say you need  
我说你想要,我说你需要   
(if you caught all the taste for me don't have to wait just get it on)   
(若你了解我,不必等待,兴奋起来)   
get it on  
兴奋起来   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   
ring my bell, ring my bells..   
敲响我的铃铛,敲响我的铃铛..   


评论
热度(77)

© 楊哞哞on | Powered by LOFTER